بی نظیر
هرچی بخواین هست...دانلود کلیپ های دیدنی -عـکسهای دیدنی-اس ام اس جوک عاشقانه فلسفی و...مطالب جالب و خواندنی روز...
 

حدس میزنید این آقا  و خانم مشغول چه کاری هستند!!؟؟مشغول قایق سواری؟نه!! مشغول ترکاندن بمب و یا فشفشه و یا ....؟نه!!! نه!!! لطف کنید بر روی ادامه مطلب کلیک بفرمایید تا خودتان جواب را بیابید.



ادامه مطلب ...

 

نقاشی های زیبا و جالب هنرمند و عکاس روس  Alexander Khokhlov که با کلیک بر روی ادامه مطلب می توانید آنها را مشاهده بفرمایید.



ادامه مطلب ...
سه شنبه 14 آبان 1392برچسب:, :: 10:13 ::  نويسنده : دیندار

در حاشیه جشن شاپرک‌های شهر آرزو، تعدادی از بازیگران سینما اقدام به اهدای گل و فال حافظ به مردم و خودروها کردند.
جشن شاپرک‌های شهر آرزو که از بخش‌های جنبی جشنواره فیلم شاپرک‌های شهر است، پنجشنبه ۹ آبان مصادف با روز خانواده در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد.
در این مراسم که با حضور ابوالفضل جلیلی سفیر مهربانی و سخنگوی جشنواره، شهرام گیل آبادی دبیر جشنواره و جمعی از هنرمندان سینما و موسیقی برگزار شد، تعدادی از کودکان تحت پوشش مراکز حمایتی کودکان کار به اجرای برنامه های موسیقی ، نمایش و شعرخوانی پرداختند.
بهاره رهنما، وحید نیکخواه آزاد، امیرحسین رستمی، مجید مشیری ، حسن مؤذنی، مهدی ماهانی، سیروس میمنت،مهران رنجبر، علی صالحی، شاهین آرین، علی وطنی، مهران رنجبر، مبین رستگار، حامد تهرانی، علیرضا علیا و… از جمله حاضران در این جشن بودند و حسین رفیعی و محسن حاجیلو اجرای این مراسم را بر عهده داشتند.
همچنین در این مراسم ماهایا پطروسیان نامه ای مهرآمیز خطاب به کودکان کار ارسال کرده بود که توسط علیرضا علیا خوانده شد.
در بخشی از این جشن جمعی از بازیگران مانند بهاره رهنما، امیرحسین رستمی، سیروس میمنت و مهران رنجبر با پوشیدن لباس‌های یک شکل در خیابان‌های شهر به شکل نمادین اقدام به اهدا گل و فال حافظ به وسایل نقلیه در حال عبور کردند که با استقبال شهروندان روبه رو شد.
در بخش دیگری از این جشن گروهی از روانشناسان کودک به ارائه مشاوره رایگان به خانواده های حاضر در فرهنگسرا پرداختند.
جشنواره فیلم شاپرک‌های شهر با موضوع کودکان کار، آذر امسال در ایران و ترکیه برگزار خواهد شد.





ادامه مطلب ...
یک شنبه 4 تير 1391برچسب:, :: 22:53 ::  نويسنده : دیندار

 


احتمالا شما هم اتومبیل هایی که صاحبش دستی به سر و روی آن نکشیده و بسیار کثیف و گرد و خاکی است را دیده اید و با واژه "لطفا مرا بشویید" نوشته شده بر روی آن آشنا هستید. اما آیا می دانستید همین اتومبیل شسته نشده و کثیف می تواند تابلویی برای خلق یک اثر هنری زیبا باشد؟ Scott Wade شاید تنها شخصی باشه که اقلا بعنوان مبتکر اینکار برای خلق اثر هنری از ماشین های کثیف بهترین بهره را برده و مانند بوم نقاشی بر روی آن به نقاشی پرداخته است. آقای اسکات وید 51 ساله متولد 1960 قبلا فوتبال استرالیایی بازی می کرده. او اهل تاسمانی است و اکنون نیز در زمینه ورزش در آنجا مسئولیت دارد گرچه میشه گفت دیگه این نوع هنر هم جزئی از مهارت های اون هست، اما یک تفاوت کلی بین این کار هنری با هنرهای دیگه هست و اون اینکه وقتی بارون بیاد یا ماشینه شسته بشه دیگه اثر هنری بر جای نمی مونه ...



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 17 خرداد 1391برچسب:جالبترین خلاقیت سال 2012 , :: 1:49 ::  نويسنده : دیندار

سه شنبه 16 خرداد 1391برچسب:سه عکس جالب و دیدنی, :: 20:14 ::  نويسنده : دیندار

 

 

 
به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


ادامه مطلب ...
جمعه 12 خرداد 1391برچسب:عکس های منتخب, :: 20:47 ::  نويسنده : دیندار
132042 جدیدترین تصاویر آشواریا رای در مراسم فرش قرمز
 
تصاویر در ادامه مطلب...


ادامه مطلب ...

منبع: نیک صالحی

 

کارآگاهان اداره هفدهم پلیس آگاهی تهران در پی وقوع سرقت‌های مشابه از طلافروشی‌های سطح شهر تهران توسط سه زن به تحقیق در این رابطه پرداختند و در گام اول به بازبینی تصاویر دوربین‌های مداربسته زرگری‌ها پرداختند.

این تصاویر نشان داد دختری حدودا 25ساله به همراه دو زن میانسال به بهانه خرید سرویس طلا با مراجعه به مغازه‌ها شروع به امتحان طلا و جواهرات به ویژه سرویس‌های طلا می‌کند و در یک لحظه با استفاده از غفلت فروشندگان سرقت را انجام می‌دهد و سپس به بهانه اینکه سرویس یا طلای مورد نظر را پسند نکرده با همدستانش از مغازه‌ها خارج می‌شود و صاحبان طلافروشی پس از سرقت و در زمان قرار دادن طلا و جواهرات در داخل ویترین متوجه ماجرا می‌شوند.

کارآگاهان در ادامه رسیدگی به این پرونده با شناسایی یکی از سارقان که زنی 40ساله به نام مهری است، نشانی مخفیگاه وی را در ورامین به دست آوردند و او را دستگیر کردند. مهری که ابتدا قصد داشت منکر ارتکاب سرقت شود به دلیل وجود تصاویر به‌دست‌آمده از متهم در صحنه‌های سرقت به ناچار لب به اعتراف گشود و همدستان خود را که مادر و دختری به اسامی پوران و هما هستند، معرفی کرد.

 ماموران با شناسایی مخفیگاه دو متهم 60 و 25ساله در شهرستان کرج، با اخذ نیابت قضایی به آنجا رفتند و در تحقیقات خود اطلاع پیدا کردند این دو بعد از مطلع شدن از دستگیری مهری محل سکونت خود را ترک کرده و فراری شده‌اند.

چندی بعد با وقوع سرقت‌های مشابه در برخی از شهرها به ویژه در بابلسر، مشهد، قم، اصفهان و شاهین‌شهر، کارآگاهان به تجمیع پرونده‌ها پرداختند و با بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته اطمینان پیدا کردند پوران و هما پس از متواری شدن، سرقت‌های خود را در شهرهای مختلف ادامه داده‌اند.

 در این بین یکی از مالباختگان درخصوص سرقت بیش از 300 گرم طلا به کارآگاهان گفت: «دو زن به مغازه‌ام وارد شدند و گفتند قصد دارند مقدار زیادی طلا بخرند. آن دو حدودا 45 دقیقه در مغازه در حال امتحان کردن طلاها بودند و پس از این مدت به بهانه پسند نکردن طلاها از مغازه خارج شدند. زمانی‌که می‌خواستم جواهرات را در ویترین بگذارم، متوجه شدم آنها به صورت ماهرانه‌ای یک دسته النگو را به ارزش تقریبی 16 میلیون تومان سرقت کرده‌اند.»

مالباخته دیگری نیز در اظهارات مشابه گفت: «حدود سه ماه پیش یک دختر جوان به همراه زنی میانسال به بهانه خرید یک سرویس طلا به ارزش تقریبی هفت‌میلیون تومان وارد مغازه شدند و سرویس‌های مختلفی را از من گرفتند تا مشاهده کنند، پس از مدتی به بهانه اینکه هیچ کدام از سرویس‌های طلا نظرشان را جلب نکرده است از مغازه بیرون رفتند و پس از خروج آنها بود که متوجه سرقت یک سرویس کامل طلا به ارزش تقریبی پنج‌میلیون و 400 هزار تومان شدم.»

کارآگاهان با توجه به اطلاعات موجود پی بردند این مادر و دختر، حداکثر به مدت یک هفته در هر شهر می‌مانند و بعد از چند سرقت به شهری دیگر می‌گریزند. سرانجام بعد از جست‌وجوهای گسترده مخفیگاه هما در منطقه شاهین ویلا کرج شناسایی شد و این محل تحت مراقبت‌های نامحسوس قرار گرفت و وی در فرصتی مناسب دستگیر شد.

 سرهنگ علی غیاثوند، معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی تهران در این‌باره گفت: «با توجه به دلایل و مدارک به‌دست‌آمده از صحنه سرقت‌ها، به ویژه تصاویر به‌دست‌آمده از متهمان در لحظه سرقت و قطعی شدن ارتکاب سرقت از سوی متهمان مجوز انتشار بدون پوشش چهره هر دو متهم پرونده از سوی بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه 4 تهران صادر شده است، بنابراین از تمامی مالباختگانی که موفق به شناسایی متهمان شده‌اند دعوت می‌شود برای طرح شکایت خود به اداره هفدهم پلیس آگاهی تهران مراجعه کنند.»

سرهنگ غیاثوند، در ادامه با اشاره به متواری بودن پوران گفت: «مجوز انتشار بدون پوشش چهره این متهم نیز از سوی مقام قضایی صادر شده است و از شهروندان محترمی که موفق به شناسایی تصویر متهم شده‌اند یا اطلاعی از مخفیگاه یا محل‌های تردد وی دارند، درخواست می‌شود اطلاعات خود را در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار دهند.»

 


 





وب سایت «خودنویس» (khodnevis) پنجشنبه 28اردیبهشت (17 May) ازشرایط بد "شاهین نجفی" خواننده هتاک به ساحت قدسی حضرت امام هادی (علیهالسلام) خبر داد و نوشت: «شاهین نجفی در گفتگو با روزنامه‌ی آلمانی«تاتس»، با بیان اینکه تهدید به مرگ را بسیار جدی گرفته، گفته است کهوضعیتش با نویسنده کتاب آیات شیطانی متفاوت است.»
بر این اساس، روزنامهآلمانی در گفتگوی کوتاهی با شاهین نجفی از وضعیت و شرایط به وجود آمدهبرای این خواننده پرسیده است. «تاتس» از نجفی در خصوص فتوای مرگپرسیده و شاهین نجفی با بیان اینکه این فتوا علیه وی کارگردانی شده، گفتهاست که اما آن را جدی می‌گیرد. نجفی همچنین به خبرنگار تاتس گفته است کهدولت آلمان از او خواسته تا کشور آلمان را ترک کند.
این سایت در ادامهنوشت: «از شاهین نجفی در خصوص تشابه وضعیتش با سلمان رشدی پرسیده شده و ویدر پاسخ گفته است که بین موقعیت او و سلمان رشدی تشابه کمی وجود داردچراکه سلمان رشدی می‌تواند در زندگی مخفی خود کتاب بنویسد اما وی باید رویصحنه باشد و اکنون این موقعیت از وی سلب شده است.»
روزنامه بیلد آلماننیز در این باره نوشت: «شاهین نجفی از خانهٔ خود در کلن فرار کرده و ۴ روزاست که پنهان شده است. او همسرش را به خانهٔ پدرش فرستاده و تور اروپایخود را کنسل کرده است.»
به نوشته بیلد، شاهین نجفی تصریح کرده است: «من باید هر ثانیه منتظر مرگ باشم.»





دو شنبه 1 خرداد 1391برچسب:عکس های جالب ورزشی, :: 16:6 ::  نويسنده : دیندار

www.3jokes.com - عکس، کلیپ، جوک، SMS     


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

www.3jokes.com - عکس، کلیپ، جوک، SMS



ادامه مطلب ...
پ نه پ تصویری


  
   






 



ادامه مطلب ...
شنبه 2 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 14:13 ::  نويسنده : دیندار

وقتی پای ورزش در میان می آید، نخستین بحث، سلامت است؛ سلامتی که هم جسم را در برمی گیرد و هم بر روح و روان افراد تأثیر دارد، به ویژه در این زندگی های امروزی که به هزار و یک دلیل، بیماری ها رو به افزایش است، چه بسا که ورزش حکم پس انداز را هم داشته باشد پس اندازی جسمانی که از هزینه های درمانی در سال های میانسالی و پیری کم خواهد کرد! اما شاید با دیدن صدها زنی که در حال انجام حرکات سخت و خطرناک رزمی هستند، پشت صحنه های یک فیلم آسیای شرقی به ذهنمان برسد. حتی ممکن است حال و هوای یکی از فیلم های کوئینتین تارانتینوی آمریکایی برایمان تداعی شود، ولی واقعیت این است که اینها، بانوان هنرجویی هستند که با عنوان نینجاهای ایرانی در باشگاهی در ایران تمرین می کنند!

این نینجاها علاوه بر داشتن هنر رزمی بر سلاح های سرد مانند شمشیر بسیار تسلط دارند و از آمادگی جسمانی بالایی برخوردارند. طبق گزارش تلویزیون دولتی "پرس تی وی"، در ایران 3500 زن مشغول آموزش در رشته نینجا هستند. برخی از کارشناسان معتقدند که نینجا را نمی توان جزء رشته های ورزش رزمی محسوب کرد. این ورزش باستانی ژاپن از سالهای دهه ۱۹۷۰ میلادی برای مدتی در کشورهای دیگر رواج یافت ولی به نظر می رسد که زنان ایرانی این رشته را بسیار جدی گرفته اند.

 


 



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 23 فروردين 1391برچسب:عکس,ساختمان کاغذی, :: 9:4 ::  نويسنده : دیندار

یک مرد آمریکایی در طی 44 روز با استفاده از ورق در یک کازینو در چین
به هنرنمایی پرداخت و بدون استفاده از چسب و وسایل دیگر، این
ساختمان های کاغذی را ساخت. وزن کلی این ساختمان ها 272 کیلوگرم است!




 



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 19 فروردين 1391برچسب:مد امسال, :: 10:49 ::  نويسنده : دیندار

رنـگ مـُد امسال (2012 - 1391) چیـست ؟

افراد زیادی می خواهند بدانند که رنگ لباس سال ۹۱ یا ۲۰۱۲ چیست که در پاسخ باید گفت طبق نظر طراحان مد، رنگ امسال رنگ نارنجی مایل به قرمز است. مؤسسه کالرپنتون (Color Panton) رنگ امسال را نارنجی مایل به قرمز یا همان نارنجی به رنگ میوه نارنگی را معرفی کرده است.

برای دیدن این مطلب لطفا" ثبت نام کنید...



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 17 فروردين 1391برچسب:, :: 22:13 ::  نويسنده : دیندار

روستایی زیبا در فرانسه که به بهشت معروف است ...

 



 



ادامه مطلب ...

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بشتابیییییییی





نويسندگان